top of page

RICHARD SHOTTON
DÖNTÉSGYÁR
25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket

A Döntésgyár áttekintést ad arról, hogy a viselkedéstudomány eredményei miként alkalmazhatóak a reklám és a marketing világában. A viselkedéstudománynak

fontos területét képezi a döntéshozatal tanulmányozása, ezért talán nem meglepő, hogy a téma a hirdetők és a reklámkészítők érdeklődésére is számot tarthat; segítségével hiteles és megbízható magyarázatot kaphatunk arra, hogy vajon milyen tényezők befolyásolják fogyasztói döntéseinket, miért választunk és vásárolunk meg bizonyos termékeket.

 

„Ez a kötet a fogyasztói magatartás megértésének Haynes-kézikönyve. Tessék vásárolni belőle egy példányt, és aztán venni még egyet, amit oda lehet adni a marketingszakmában dolgozók 97%-ának, akik túl fiatalok hozzá, hogy emlékezzenek rá: mire is való az a fránya Haynes-kézikönyv.”

Rory Sutherland, 

a Spectator rovatvezetője 

és az Ogilvy & Mather alelnöke 

„A viselkedéstudomány évtizedek óta segít bennünket, hogy jobb, okosabb döntéseket hozzunk. Richard Shotton könyve megmutatja, miként lehet Daniel Kahneman és Richard Thaler Nobel-díjas pszichológusok meglátásait nem csupán

a marketingkommunikáció területén, de a hétköznapi döntéshelyzetekben is hatékonyan alkalmaznunk.”

Dominik Imseng,

a Chief Behavioral Officer

és A Bogár forradalma

című könyvek szerzője

döntésgyár-.gif

KÖNYVADATOK:
 
Richard Shotton
DÖNTÉSGYÁR – 25 viselkedéstorzító hatás, amely befolyásolja vásárlási döntéseinket
(The Choice Factory – 25 behavioural biases that influence what we buy)
Harriman House, 2018

Fordította: Kovács Levente

ISBN: 978-615-81079-3-8
210x148 mm
Puhafedeles, matt fóliázott
240 oldal
 
Első kiadás: Reklámtörténet Könyvek, 2022
Bolti ár: 6 990 Ft
Online ár: 5 660 Ft

bottom of page