top of page
Laszlo Berta
Feb 2, 20213 min read
A burrito, ami megváltoztatja a világot
Már csak néhányat kell aludnunk, hogy megnézhessük a történelem első rendkívüli módon rendhagyó Superbowlját - a COVID-megszorítások...
Laszlo Berta
Jan 4, 20214 min read
Elolvasod ezeket a 2021-es marketinges trendeket, és ami utána történik, azt el sem hiszed!
Minden évben hatalmas keletje van az elkövetkező évre vonatkozó jóslatoknak, a sikert garantáló trendeket felsoroló blogposztoknak és...
Laszlo Berta
Dec 31, 20203 min read
Egyedi Reklámtörténet Könyvcsomag-ajánlatok!
Reklámtörténet könyvcsomagok
Levente Kovacs
Dec 29, 20201 min read
Nemzeti köhögés-tüsszentés edukáció brit módra
Sokan, sokfélét mondanak a Covid-helyzet kezelése kapcsán, és ki-ki eldöntheti, hogy a Fauci–Müller–Gödény által megrajzolt vírustérképen...
Levente Kovacs
Dec 15, 20202 min read
Új Reklámtörténet könyv! Dave Trott: „Kreatív vakság” című kötete végre magyarul!🎉
Új Reklámtörténet könyv! Dave Trott: „Kreatív vakság” című kötete végre magyarul!
Limdauer Andras
Nov 27, 20206 min read
Black Friday, a kereskedelem fekete tintával írt napja
Minden, amit tudni érdemes a fogyasztói társadalom fekete ünnepéről.
Levente Kovacs
Nov 27, 20205 min read
Creative Close-Up: Luis Paulo Gatti, BBDO Germany, Senior Creative
Creative Close-Up (aka: CCU) is our new column featuring various people from the international field of creative industries. We're trying...
Limdauer Andras
Nov 12, 20203 min read
Sir David Attenborough esete Pumped Gabóval
Nem gondoltuk volna, hogy valaha Pumped Gabóról fogunk írni, mert bár a Reklámtörténet főhadiszállását eddig is folyamatosan ostromolták...
Laszlo Berta
Oct 24, 20205 min read
Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű - a GreenWashing mélye
A környezetvédelem manapság egyre fontosabb a közbeszédben, lassan minden márka rájön, hogy elengedhetetlen legalább úgy tennie, mintha...
Levente Kovacs
Oct 19, 20201 min read
Kártyanaptár a múltból – Fehérvár Áruház (1979)
1976-ban nyitotta meg kapuját a budai Skála Nagyáruház (update: helyén ma az Allee áll), amely – az országszerte sorra nyitó üzleteivel –...
Levente Kovacs
Oct 6, 20202 min read
Járványügyi kommunikáció – avagy hogyan csinálták 100 éve?
Hogy mennyire vagyunk nyakig (nyálkahártyáig) benne a pandémiában, nos, erre vonatkozóan csak okosan találgathatunk, mint Hargitai Bea a...
Levente Kovacs
Sep 23, 20206 min read
Creative Close–Up: Paolo Doppieri, Director/Writer
Great. Creative Close-Up (aka: CCU) is our new column featuring various people from the international field of creative industries. We're...
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?
-
4 min read
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
Levente Kovacs
3 min read
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...
Levente Kovacs
5 min read
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...
Levente Kovacs
4 min read
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.
Levente Kovacs
3 min read
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.
Limdauer Andras
9 min read
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint
bottom of page