top of page


Levente Kovacs
Mar 18, 20233 min read
A Hahota-generáció találkozása a fogyasztói társadalommal
Az 1980-as esztendő történelmi jelentőségét nem az adja, hogy az egykori Rodézia ekkor kiáltotta ki függetlenségét Zimbabwe néven; vagy...


Levente Kovacs
Feb 15, 20232 min read
Dönteni tudni kell
A Reklámtörténet Könyvek kiadásában végre magyarul is megjelent Richard Shotton DÖNTÉSGYÁR (The Choice Factory), című kötete, amit...


Levente Kovacs
Jan 18, 20232 min read
5 éves a Gerety Awards!
Immáron ötödik éve dübörög a Gerety Awards, a világ kreatíviparának legkiválóbb női szakemberei által zsűrizett fesztivál, amely 2023-ban...


Levente Kovacs
Jan 8, 20235 min read
Pelé reklámos leigazolásai
Edson Arantes do Nascimento – alias Pelé – mindent tudott a fociról, és még annál is többet. Életében hősként ünnepelték, nem csoda, hogy...


Levente Kovacs
Dec 31, 20228 min read
7 dolog, amit a 2022-es év beleégetett az agyunkba
Summázni, bizony, nagyszerű. Nem csoda, hogy az év utolsó napján minket is magával ragadott a listaírás mámora. Megidézni az elmúlt 365...


Limdauer Andras
Dec 23, 20222 min read
Kellett a pénz: Santa Claus mint reklámarc
Milyen volt Télapó valójában? Milyen kép élt róla az angolszász ügyfelek és reklámügynökségek fejében?

Limdauer Andras
Dec 3, 20222 min read
A Sony nagy dob(ol)ása
Egy tökéletes hirdetés megalkotásához csupán pár dolog szükségeltetik. Egy jó és jól kinéző (!) termék. Egy remek fősor. Egy precíz...


Levente Kovacs
Nov 24, 20229 min read
George Lois többé nem töröl képen senkit
91 éves korában elhunyt a reklámipar legendás art direktora, dizájnere, a Madison Avenue fenegyereke, a „kulturális provokatőr”, az...

Levente Kovacs
Nov 8, 20222 min read
Naoki Tanaka, a játékos megoldások mestere
Ha valaki, akkor Naoki Tanaka, a tokiói Dentsu Lab kreatívigazgatója ért az adatokhoz. Hogyan kell elemezni, összefésülni, újraértelmezni...


Levente Kovacs
Nov 1, 20222 min read
Jeremy Dalton, a metaúttörő
Formálódik körülöttünk egy nagy fenevad, a Metaverzumnak becézett „azt-se-tudjuk-micsoda” – és bár fogalmunk sincs, mivel jár és mit hoz...

Levente Kovacs
Oct 10, 20226 min read
A metaverzum csapdájában
Tetszik, nem tetszik, benne vagyunk a slamasztikában. Szabadkozhatunk, hogy nem így képzeltük; lelkesedhetünk, hogy ezzel nincs semmi...


Levente Kovacs
Aug 27, 20226 min read
A reklámszakma reklámarca: David Ogilvy
Nem volt elégedett a Hathaway-ing számára készülő hirdetéssel. Úgy érezte, valami még hiányzik róla. Valami, amitől érdekes, emlékezetes...
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?

-
4 min read
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...


Levente Kovacs
3 min read
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...


Levente Kovacs
5 min read
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...

Levente Kovacs
4 min read
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.


Levente Kovacs
3 min read
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.


Limdauer Andras
9 min read
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint
bottom of page