top of page
Reklámtörténet
Sep 14, 20173 min read
London Calling – Horváth Lajos (CLUSO)
Dicsőséges brit reklámkorszak, szövegírói csúcsteljesítmény Amerikából és természetes könnyedség, tökéletes kivitelezéssel párosítva....
Reklámtörténet
Sep 11, 20171 min read
Steve Harrison gondolatai Howard Gossage-ról 5/5.
Tavaly októberben jelent meg a Reklámtörténet kiadásában Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man című...
Reklámtörténet
Sep 7, 20172 min read
Reklámkedvencek – Marosi Gergely (Mito)
Postabank maci, hányós futballista és tökéletesen megírt long copy – SZERINTEM rovatunk következő epizódjában Marosi Gergely, a Mito...
Levente Kovacs
Sep 7, 20172 min read
Ha feldobom branded content, ha leesik product placement. Mi az?
A TUTKOVBUTKOV elképesztő videóklippel robbant be a köztudatba, amit az OK Go együttes Upside Down & Inside Out című nótájához...
Reklámtörténet
Sep 6, 20171 min read
Steve Harrison gondolatai Howard Gossage-ról 4/5.
Tavaly októberben jelent meg a Reklámtörténet kiadásában Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man című...
Reklámtörténet
Sep 5, 20171 min read
Steve Harrison gondolatai Howard Gossage-ról 3/5.
Tavaly októberben jelent meg a Reklámtörténet kiadásában Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man című...
Levente Kovacs
Sep 4, 20171 min read
Flahoolick vagy?
„Flahoolick” – ez valójában egy ír kifejezés, amit Gossage dobott be a köztudatba. Jelentése: „hercegi bőkezűség, nagyvonalúság”. Ezen...
Reklámtörténet
Sep 4, 20171 min read
Steve Harrison gondolatai Howard Gossage-ról 2/5.
Tavaly októberben jelent meg a Reklámtörténet kiadásában Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man című...
Reklámtörténet
Sep 3, 20172 min read
Gossage és az alkotás
Sokféle elképzelés kering a reklámszakmában arról, hogy melyik alkotási folyamat a leghatékonyabb, miként érhetjük el a legjobb...
Reklámtörténet
Sep 2, 20171 min read
Steve Harrison gondolatai Howard Gossage-ról 1/5.
Tavaly októberben jelent meg a Reklámtörténet kiadásában Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man című...
Levente Kovacs
Aug 31, 20172 min read
Ogilvy klasszikus – Gossage-módra
Láttunk már reklámkoppintásokat, eleget; és biztosak lehetünk benne, hogy még sokkal fogunk találkozni. Az igazán nagyok azonban...
Levente Kovacs
Aug 30, 20177 min read
Howard Gossage, a felelősségteljes reklámszakember
1957. június 29-én hétfőn délben több tízezren fürkészték a verőfényes New York-i égboltot. Lélegzetvisszafojtva várták, vajon a pilóta...
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?
-
4 min read
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
Levente Kovacs
3 min read
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...
Levente Kovacs
5 min read
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...
Levente Kovacs
4 min read
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.
Levente Kovacs
3 min read
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.
Limdauer Andras
9 min read
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint
bottom of page