top of page
Reklámtörténet
Nov 27, 20173 min read
Budweiser/Wassup – Nagy Dezső (Artificial Group)
Mitől korszakos egy sörreklám? Hogyan képes megtermékenyíteni a popkultúrát? Mitől válik a szimpla geg globális poénná? Ilyen és hasonló...
Levente Kovacs
Nov 20, 20173 min read
A reklámipar legnagyobb tévedései – Bob Hoffman szemüvegén keresztül
Nyers, mint egy favágó. Káromkodik, mint egy kocsis. Arrogáns, mint egy arrogáns reklámszakember. Amit mond, abban mégis van valami...
Levente Kovacs
Nov 12, 20174 min read
Ernest Gallo, a zsarnoki ügyfél prototípusa
Ernest Gallo sokat tudott a borokról; de még többet tudott róla, hogyan kell értékesíteni őket. Az apjától örökölt modestói...
Reklámtörténet
Oct 30, 20172 min read
Legyünk nagyvonalúak – Limdauer András (most!)
Bátorság, harc, pofátlanság. A nagy ötletek iránti elkötelezettség. És persze nagyvonalúság, minden mennyiségben. Hogy ennek mi köze van...
Reklámtörténet
Oct 24, 20174 min read
"Az ügyfelek többé már nem tisztelik a reklámügynökségeket" - Steve Harrison interjú
Steve Harrison ismét hazánkba látogat, ám ezúttal nem könyvének magyar kiadását ünnepli meg velünk, hanem a BrandFestival előadóinak...
Laszlo Berta
Oct 20, 20178 min read
"I want my MTV!" - Mi választja el a csődöt a világsikertől?
Amikor az MTV 1999. június 26-án a „zenei videó feltalálójának” kijáró díjjal tüntette ki Richard Lestert, a Hard Day’s Night című...
Levente Kovacs
Oct 12, 20172 min read
Hogyan serkentsük a kreativitásunkat?
Lófarok, kreativitást elősegítő tippek és jövőkutatás. Mindent megpróbáltunk, hogy ezt a három témát valahogy összefésüljük. Reméljük,...
Reklámtörténet
Oct 9, 20173 min read
British Airways - Rosenkranz Klaudia (Saatchi & Saatchi Budapest)
Mire figyeljünk, ha nem akarjuk elszalasztani a jó ötleteket? Milyen érzés igazi „oroszlánvadászokkal” együtt dolgozni? SZERINTEM...
Levente Kovacs
Oct 5, 20172 min read
Hogyan írjuk be magunkat a reklámtörténelembe?
Talán nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom: ehhez kell némi zenség, annak felismerése, hogy ne akarjuk magunkat beírni e bizonyos...
Levente Kovacs
Sep 28, 20175 min read
Ádám, hol vagy? Avagy: kisfilm az elfelejtett branded contentről
Aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni; ott kell annak megtanulni, hogyan lesz a content branded. A jó branded content: művészet....
Levente Kovacs
Sep 23, 20173 min read
Gossage-évforduló GS&P-módra
Howard Gossage születésének 100. évfordulója alkalmából hatalmas ünneplési hullám söpört végig a reklámvilágon. Mi például egy héten át,...
Laszlo Berta
Sep 18, 20173 min read
Márkaélmény akkor és most
Eljött az élménygazdaság (Experience Economy) korszaka, amikor csak azok a márkák maradhatnak versenyben, akik teljes körű márkaélményt...
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?
-
4 min read
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
Levente Kovacs
3 min read
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...
Levente Kovacs
5 min read
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...
Levente Kovacs
4 min read
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.
Levente Kovacs
3 min read
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.
Limdauer Andras
9 min read
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint
bottom of page