top of page
Laszlo Berta
Nov 11, 20193 min read
Elhunyt Robert C. Norris, a világ talán legismertebb reklámhőse
Véletlenül fedezték fel egy reklámfotózáson, a világ tetejére repített egy márkát.
Robert C. Norrisra emlékezünk.
Laszlo Berta
Oct 28, 20192 min read
A jó stratégiához a megfelelő szavak kellenek
Dan Wieden és David Kennedy először 1980-ban találkoztak, amikor még a William Cain reklámügynökség kötelékeiben dolgoztak a Nike...
Levente Kovacs
Sep 6, 20193 min read
Tim Bell: egy amnéziás PR-szakember
„A reklámszakembernek nincsen memóriája”, állapította meg Csehov (1), és neki talán el is hihetjük, elvégre mégiscsak orvos volt. Egy...
Limdauer Andras
Aug 18, 20194 min read
Pimasz márkaépítés Aldi-módra
Hazánkban az Aldit a pusztító szóvicceiről, átgondolatlan klisékampányairól ismerjük. Pedig az Aldi egy márka. Mégpedig egy igazi saját...
Laszlo Berta
Jul 25, 20191 min read
Pure Genius - Rutger Hauer és a Guinness
Tegnap ért bennünket a szomorú hír, miszerint Rutger Hauer, akit a legtöbben a Szárnyas Fejvadászból ismernek, itthagyott minket....
Laszlo Berta
Jul 23, 20193 min read
A világ első tévéhirdetése
Alig több mint 2 hónap telt el legutóbbi bejegyzésünk óta, ami elég sok, de fogadja el mindenki, hogy a blog műfaja ENNYIRE rugalmas. Az...
Reklámtörténet
May 16, 20193 min read
A The Who-tól a Beastie Boys-ig – Monori Bálint Gusztáv (Human Telex)
Hogyan kerül a babkonzerv és a dezodor egy lemezborítóra? Mire képes Spike Jonze egy Adidas csukával? Miért utánozza egy Honda...
Kánai András
Apr 29, 20193 min read
A Jukka testvérek kalandjai
Aki azt hiszi, hogy a reklámkarakterek nonplus ultrája Kasszás Erzsi, az megérdemel egy saját márkás tejfölt (szigorúan piros színben)....
Levente Kovacs
Apr 5, 20193 min read
Az Accenture lecsap a Droga5-ra – avagy miért vásárol magának tanácsadót a tanácsadó?
Tegnapelőtt pukkant a hír: az Accenture giga tanácsadócég (árbevétel alapján kategóriájának legnagyobbja), megvásárolta a kreatív- és...
Levente Kovacs
Apr 1, 20197 min read
Collett Dickenson Pearce – A brit kreatívforradalom zászlóshajója
Aznap késett az Aer Lingus 417-es dublini járata. John Pearce és John Ritchie, a Collett Dickenson Pearce reklámügynökség ügyvezetője és...
Laszlo Berta
Mar 28, 20193 min read
Cuki kutyás reklámok
Körülbelül egy évvel ezelőtt megszerzett gazdájának egy egészen kedvesnek tűnő kutya. Akkoriban így nézett ki: Danténak hívják, és azóta...
Levente Kovacs
Mar 22, 20192 min read
Hogyan pörkölt oda a Volvo a versenytársaknak?
Mindig bámulatosak azok a reklámos megoldások, amelyekben egy márka a versenytárs kommunikációját kihasználva mond valami érvényeset...
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?
-
4 min read
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
Levente Kovacs
3 min read
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...
Levente Kovacs
5 min read
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...
Levente Kovacs
4 min read
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.
Levente Kovacs
3 min read
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.
Limdauer Andras
9 min read
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint
bottom of page