top of page
Levente Kovacs
Apr 16, 20202 min read
Ami habos bennünk – avagy két márkaszív, ha egyszerre dobban
A Soproni márka is meglepte a világot vírushelyzetre optimalizált karanténfilmjével.
Levente Kovacs
Apr 10, 20204 min read
Reklámos baklövések koronavírus idején – példák és tanulságok
A Reklámtörténet Globális Főhadiszállásán sem könnyebb átvészelni a jelenlegi a járványügyi helyzetet, mint bárhol másutt a világon.
Levente Kovacs
Apr 9, 20201 min read
Advertising Chronicles Tips&Advices
„Good things come to those who wait” – originally it was an iconic slogan of Guinness beer.
Reklámtörténet
Mar 9, 20204 min read
Q&A with... Robin Smith, Group Executive Creative Director, Geometry Budapest
Q&A with... Robin Smith, Group Executive Creative Director of Geometry Budapest
Levente Kovacs
Feb 28, 20202 min read
A biztonság új szintje – bepillantás a Volvo-reklámok világába
A Volvo egyike azon ritka márkáknak, melyeknek marketingesei hamar felismerték: a reklám kommunikációs eszköz.
Limdauer Andras
Feb 14, 20203 min read
Boldog Bálint-napot, Herbie!
A Volkswagen már akkor branded contentet gyártott, mikor a világon még senki nem sejtette, hogy a reklámszakma egyszer majd ennek a két...
Levente Kovacs
Feb 9, 20202 min read
Spartacus és az influenszerek
Korunk influenszerkéi nem nagyon ismerhették/ismerhetik a múlt héten elhunyt Issur Danielovitch Demsyt, alias Kirk Douglast – pedig az a...
Levente Kovacs
Feb 1, 20202 min read
Amikor a Coca-Cola kimaxolja a holdudvarhatást
„Költeni annyi, mint ítélőszéket tartani önmagunk felett”, állapítja meg Kim Kardashian – bár lehet, csak a férje egyik nótájából idézett...
Limdauer Andras
Jan 28, 20203 min read
Kedves Jane!
A VW Bogár búcsúja kapcsán született Reklámtörténeti posztunkban megosztotta velünk gondolatait Common Sense Managerünk, Jane Austen....
Levente Kovacs
Jan 19, 20203 min read
Értelem és érzelem a VW Bogár utolsó reklámfilmjében
Hát elment. Elgurult. Belerepült az éjszakába. A Volkswagen Bogár – a 2019-es esztendő utolsó napján közzétett filmecskével –...
Laszlo Berta
Nov 18, 20193 min read
A Varázsfuvola, ami elad
Hunyjuk be a szemünket (csak képzeletben persze, különben nem tudnánk tovább olvasni), képzeljük el, amint lehajtunk az autópályáról egy...
Levente Kovacs
Nov 12, 20194 min read
Egy márka, amelynek jól áll a hülyeség – a GEICO-reklámok
A reklámszakma ritka, de nagyszerű pillanata, ha egy márka, egy ügyfél megtalálja magának azt az ügynökséget, akinek a munkájában...
„10-BŐL 9 REKLÁMOS NEM OLVAS SZAKKÖNYVEKET.”
HISSZÜK, HOGY EZEN AZ ARÁNYON LEHET JAVÍTANI.
LUKE SULLIVAN
Hogyan fürdessünk malacot?
A reklámkészítés Bibliája. Egy igazi klasszikus. Azoknak, akik értik a reklámot, és azoknak is, akik nem.
4900 Ft
STEVE HARRISON
Howard Gossage élete és kora
A 20. század elfeledett, legendás reklámszakembere. Gossage. Tessék jól megjegyezni a nevét.
3310 Ft
DOMINIK IMSENG
Döntésgyár (választható borítóval!)
Most aztán nem könnyű dönteni. Ez vagy az a borító legyen? Nyugalom: a tartalom tökéletesen egyforma.
5660 Ft
IRATKOZZ FEL, ABBÓL NEM LEHET BAJ.
Értesülj legfrissebb reklámtörténet-posztjainkról. A tájékozott marketinges velünk hozza zavarba ügynökségét. Az okos reklámszakember tőlünk idéz a prezentációkon. A képzett szakújságíró belőlünk írja cikkét. Nálunk tényleg mindenki megtalálja, amit keres. A szerencsésebbek azt is, amit nem. És még az is előfordulhat, hogy küldünk hírlevelet. Viszont: aki arra feliratkozik, 10%-os kedvezménnyel vásárolhat a shopban. Azért az megéri, nem?
AZ ALÁBBI REMEK POSZTOKAT MÁR OLVASTAD?
-
4 min read
Hogyan adjunk el kilóra egy egész generációt? Trunk Tomi esete a Gen Z-vel.
Töredelmesen be kell vallanom, hogy az elmúlt időszakban egyre gyakrabban nyitom meg a LinkedInt, és bár kicsit úgy vagyok vele, mint...
Levente Kovacs
3 min read
Mit keres a légy a piszoárban? (Avagy hogyan tervezzük meg mások döntéseit.)
Jos van Bedaf érezte, ez így nem mehet tovább. Az Amszterdam–Schipol reptér takarítórészlegének vezetőjeként épp elég alkalommal...
Levente Kovacs
5 min read
Hogyan büntette meg a Diet Coke a Jóbarátokat?
A Jóbarátok: Újra Együtt (Friends: The Reunion, 2021) című vígjáték jellegű, talks-show és esztrádműsor minden hibája és visszássága...
Levente Kovacs
4 min read
Frances Gerety és a gyémánt örökkévalósága
Frances Gerety és A Diamond is Forever szlogen bámulatos története.
Levente Kovacs
3 min read
Kommunikáció Deadpool-üzemmódban – avagy mit tanulhat Ryan Reynoldstól a reklámszakma?
Kétségtelen: a reklámipar színes világát tavaly is felpezsdítette néhány világraszóló esemény.
Limdauer Andras
9 min read
Jerry Della Femina, a reklámkészítés fenegyereke
Ez az a könyv, ami a MadMen sorozatot ihlette. Vagy legalábbis inspirációt jelentett hozzá – legalábbis a Goodreads kritikaszekciója szerint
bottom of page